YES EL FRIKYVISITANTE Nº

viernes, 14 de noviembre de 2008

el mi piquiñín

el mí niñín ya tien 7 semanines, y... sí, al final quedaron-y los güeyinos azules, aunque a mí nun me gusta esi color pa los güeyos, paezme que tien los güeyucos más guapos del mundo.

aqui cuelgo unes semeyes de ayer, nun s´aprecia bien el color de los güeyos.
cada dia q lu veo pienso q parezse cada vez más a so pá, el primer día que lu ví yera igual q la mio hermana cuando yera bebé, agora de mi la mio hermana tien pocu. Como los bebés cambien abondo seguro q la prosima vez q cuelgue semeyes parecerase a la mio hermana otra vez.

Da igual q se parezca a un u otru, q tenga los güeyos azules o negros, q sea guapín o feucu, altu o baxu, lo importante ye q ta bien y queremoslu muchísimo.

estes Ñavidaes molará con un bebito en casa.






2 comentarios:

Anónimo dijo...

aaaaay como mola, que pikiñín... Cuando vaya a ver si lu conozco. Besinos pa todos.

Rafa Pérez dijo...

Ta muy guapu y espabilau jejejeje, aunque cuando tenga unos mesinos más sí que tará pa comelu porque entonces ya responderán a muchas más cosas. Yo todavía no tengo muy claro a quien se parece pero bueno, tampoco eso importa mucho.
Besinos